Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2013 12:49 - Васко Кеца: Бойко пренасяше каптагон за Турция
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 2839 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Публикуваме писмото, получено във в. „Галерия“ от Васил Костов-Кеца, осъден на първа инстанция на доживотен затвор без право на замяна по т.нар. дело „Килърите“.

Искам да ви разкажа как като охрана на Бай Миле съм присъствал на срещи, при които Младен Михалев-Маджо и Бай Миле даваха поръчка на Бойко Борисов да бъдат сплашвани, бити и пребивани хора. Присъствал съм и на среща, при която Бай Миле, Маджо и Бойко Борисов взеха решение да ме изпратят до Турция, за да занеса някакви работи. Цялото писмо можете да прочетете ТУК





Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. apostapostoloff - Аз пък бях на една среща, при
21.03.2013 15:22
която Плевнелиев заръча на едни украинци да гръмнат първо Илия Павлов, а след това и Георги Илиев. И те ги гръмнаха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6182306
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833