Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 11:33 - Васил Колев - литературна история
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2011 13:01


 В eLit Сайт за литература четете документална литература за литературния критик Вл. Василев:

С Владимир Василев се запознах по следния начин: преди да го видя, но когато когато вече се бях запознал с Николай Лилиев, аз два спирах пред вратат на неговия апартамент, но не посмях да позвъня. Той беше създал в мен такъв респект и представляваше за мен толкова голям авторитет, че аз се страхувах както от посрещането, така и от изпращането. Добре, че тогава (а то е било 1947 и 1950 г.) не съм се запознал с него, защото стиховете, които показах по същото време на Н. Лилиев, едва ли щяха да лу направят онова впечатление, което през 1951 г. му направи поемата ми „Касандра”. Моята интуиция ме е предпазила от това. Когато написах, обаче, драматическата си поема „Касандра”, аз вече знаех, че работата ми не е лоша и че заслужава той да я прочете и да

Подробности - тук


eLit Сайт за литература въвежда платени публикации, т. е творби, които авторите желаят да публикуват без редакторска намеса, ще могат да се появяват след съответно заплащане и ще бъдат отбелязани като "Авторски публикации". За информация пишете на имейл: dachogospodinov@gmail.com



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив