Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 10:07 - Христина Панджаридис - прозаическа литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
1



В eLit Сайт за литература може да прочетете разказ от литературния творец Хр. Панджаридис:
Афродита ми е името и е сигурно, че не съм богиня. Богините не се разболяват и не познават страха. Слаба съм, но не изваяна с изящество, невисока и вече не млада, болна. Не са ми казвали, че съм красива. Предполагам, че се стряскат като чуят гласа ми.

Родена съм по пълнолуние и затова ме измъчва безсънието. Лятото се разхождало из градините, но вместо да се радва, майка ми издъхнала. Дала ми живот, но нейният бил дотук. Затова и нямаме съвместни снимки.
Погледнала ме. ...

Подрэобности - тук



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив