Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 07:24 - Ина Иванова - разказваческа литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
3



 В eLit Сайт за литература може да прочетете литературно произведение от Ина Иванова:
Неделя не е ден за сълзи, си повтарях наум, докато премигвах бързо-бързо. От опит знам, че успея ли да отложа плача за следващия ден, значи съм го победила. Освен това „Москва не вярва на сълзи”, нито София. Аз съм мъжко момиче, ние не ревем. Виж – мъжете – да. Отива им да са чувствителни. Повечето бързо се научават да имитират душевност в нужния момент.
Аз усъвършенствам прикриването ѝ. Отрязах си бретона. Ем-пе-тройката трещи в ушите ми, дъвча звучно в унисон с музиката. Бързо разбрах, че с полуотворена уста е по-секси. Купих си маратонки...

Подробности - тук



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив