Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 10:12 - Мартин Ралчевски - публицистична литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
2



 В eLit Сайт за литература може да прочетете статия от литературния творец М. Ралчевски:
""Винаги ми е било трудно да разбера самоунищожението като колективно
действие у някои общества и народи""

Антъни Хопс
(1910 – 1994)

Винаги съм изпитвал известна неприязън към онези, които живеят в чужбина и пишат нравоучително за България= Но ето че сега и аз се намирам именно сред онази част от сънародниците ни, които живеят извън пределите на страната. Така че поради тази причина ще се постарая да бъда максимално обективен. Преценката ще оставя на вас
– читателите.
Казано накратко: България отвън изглежда объркващо. 
През изминалото лято бях на почивка в България. Посетих България...
Подробности - тук 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив