Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2011 12:22 - Красимир Манев - разказваческа литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
1



 В eLit Сайт за литература може да прочетете литературно произведение - разказ от Кр. Манев:
Вагоните бяха пълни с гудрон. След неутралната вставка започнах да смъквам влака към гара Моуница. В началото наклонът на нанадолнището беше малък, но започваше да се увеличава. Бях задействал спирачката, за да спазя определената по разписанието скорост. Но ето, че тя започна да се увеличава и аз трябваше своевременно да реагирам. Изпуснах още въздух, за да увелича спирачната сила и да регулирам скоростта. Ядец! Стрелката на скоростомера показваше петдесет километра в час. А трябваше да карам с четиридесет. Дръпнах още ръкохватката на спирачката. След секунди трябваше да има ефект. Спогледахме се с помощника ми. Той си беше локомотивен машинист, но днес ми беше писан за помощник. Понякога става обратното.
– Нещо не му се слуша на този влак, а? – Кънчо изрече тези думи без ни най-малко...

Подробности - тук



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив