Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 12:30 - М. Ралчевски - разказваческа литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 806 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 27.11.2010 12:31


В eLit Сайт за литература може да прочетете за литературния творец М. Ралчевски
тук
и откъс от литературното му произведение - романа "Полубогиня":
Мила мамо, измина безкрайно много време откакто съдбата те отне от мене. Като се сетя за онези проклети дни ми става толкова болно, че в душата ми се надига истински ураган от гняв, мъка и непримиримост. Често истината е болезнена, но пък знам ли, на някакво ниво именно тя е, която цял живот ме е карала да се чувствам жива. Дълбоко в душата си винаги съм усещала, че ще дойде ден, когато ще мога да я споделя с теб. Е, този момент дойде. Ще се постарая да ти разкажа всичко, което си е струвало да се помни. Преценката ще оставя на теб. Преди три дни почина Маноел. Вчера го погребах. Чувствам се толкова самотна, нещастна и обезверена, че да ти призная честно – направо ми се иска да го последвам. Никога до дози момент не съм мислила, че Бог е способен да ми причини подобно...
Подробности - тук



Гласувай:
1



1. waterway - Благодаря, eliteratura!
27.11.2010 13:00
Мартин Ралчевски е явление в нашата литература според моите критерии. Финес, дълбочина на чувството и мисълта. Докосва. Усещаш. Съпреживяваш. Достъпно. За всеки, който има сърце и душа в тези тъмни времена.

Още веднъж благодаря!
цитирай
2. анонимен - Poluboginia
07.12.2010 10:48
waterway написа:
Мартин Ралчевски е явление в нашата литература според моите критерии. Финес, дълбочина на чувството и мисълта. Докосва. Усещаш. Съпреживяваш. Достъпно. За всеки, който има сърце и душа в тези тъмни времена.

Още веднъж благодаря!

цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив