Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 07:05 - Христина Панджаридис - разказваческа литература
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
1



В eLit Сайт за литература може да прочетете лштературно произведение от Хр. Панджаридис:
Дървените стъпала към къщата ни поскърцват и сякаш няма никакво значение, че са минали петнадесет години. Време, през което очите се научиха да гледат какво ли не, а сега рисунките ми по стената на стаята ме дърпат към детството. Някой, може би леля ми Елена е почиствала редовно, защото забравата не се е подписала по книгите. А дневникът ми, сам, но незабравен, скрито очаква на старото място, под възглавницата. Причува ми се даже и кукуригане...
...
Подробности - тук



Тагове:   литература,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив