Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 08:16 - Златомир Златанов - за литературни и нелитературне неща около Яворов
Автор: eliteratura Категория: Изкуство   
Прочетен: 977 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 03.10.2009 19:25


Здровейте! Днес в eLit Сайт за литература продължавам да представям литературната студия на Златомир Златанов за Яворов:

Далчев е длъжен да приеме Яворов като включено изключение на (не)принадлежност към собствената си ситуация, да го приеме като съдба на себе си и на своето поколение. Но ясно личи от фрагментите, че това приемане е със стойността на неприемане. Или пък отново се лъжем и това е тайната игра на Далчев като защита срещу невротичната му обсебеност?
...

Подробностите са тук.

http://e-literatur.blogspot.com/2009/09/blog-post_25.html


Тагове:   Яворов,   неща,


Гласувай:
1



1. doriana - Познавах Златомир, когато бях у...
29.09.2009 09:34
Познавах Златомир, когато бях ученичка, а той издаваше едно младежко списание. След това се изгуби от погледа ми.
Но оттогава помня, че ме вдъхновяваше за доста неща. Доста неща написах, четейки го.
Благодаря, че ме насочихте към този блог!
цитирай
2. eliteratura - За Златомир Златанов
29.09.2009 17:45
Моля, моля. Радвам се, че сте намерили нещо, което Ви харесва.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив